În prima jumătate a anului 2024, Call Center-ul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) a fost un punct central de contact pentru cetățeni, oferind informații și suport pentru o varietate de subiecte.
În această perioadă, Call Center-ul a răspuns la peste 2.500 de apeluri. Analizând datele colectate în perioada ianuarie - iunie 2024, am identificat principalele subiecte pentru care au fost solicitate informații și asistență:
Call Center-ul DGASPC continuă să fie o resursă valoroasă pentru cetățeni, oferind suport și informații necesare pentru a răspunde nevoilor diverse ale comunității.
Vă încurajăm să apelați cu încredere pentru orice întrebare sau nelămurire 021.9970.
Zilnic, de luni-duminică, în intervalul orar 08:00 - 20:00.
Înapoi
Data publicării: 31 iul 2024
Google Play Versiune minimă: Android 8.0
AppStore Versiune minimă: iOS 13.0
Află mai multe despre SAFE