În anul 2024, aproape 4000 de apeluri au fost recepționate de către specialiștii liniei telefonice 021.9970, care funcționează în subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6. De luni până duminică, în intervalul orar 08.00 – 20.00, linia telefonică primește și direcționează spre compartimentele competente toate sesizările din domeniul social ale cetățenilor din Sectorul 6. Metodologia de lucru și calificarea celor care răspund la apeluri garantează corectitudinea informațiilor și eficiența îndrumărilor care vă sunt oferite. De asemenea, contactul cu o persoană pregătită să vă asculte și să vă înțeleagă nevoile face procesul de comunicare mai prietenos și mai eficient. Dintre cele 3795 apeluri telefonice primite din partea cetățenilor Sectorului 6 în anul 2024, cele mai multe s-au referit la:
Creată în perioada pandemiei pentru a răspunde la nevoile de informare și sprijin ale populației Sectorului 6, linia telefonică 021.9970 a devenit treptat un important instrument de informare în domeniul social la nivelul comunității, asigurând o comunicare rapidă și eficientă între cetățeni și autorități.
Înapoi
Data publicării: 29 ian 2025
Google Play Versiune minimă: Android 8.0
AppStore Versiune minimă: iOS 13.0
Află mai multe despre SAFE