Concurs de promovare într-o funcție contractuală de conducere vacantă

30.09.2024

---

25.09.2024

---

20.09.2024

---

19.09.2024

---

13.09.2024

---

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecția Copilului Sector 6, organizează în data de 18.09.2024, concurs de promovare într-o funcție contractuală de conducere vacantă, conform prevederilor Hotărârii nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Desfășurarea concursului:

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de 05 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, la sediul din Str. Cernișoara nr.38-40, Sector 6, București, respectiv în perioada 05.09 - 11.09.2024, între orele 09.00 - 13.00.

Susținerea probei scrise - 18.09.2024, ora 10:00;

Data și ora susținerii interviului se afișează odată cu rezultatele la proba scrisă.

Locul de desfășurare:

Sediul D.G.A.S.P.C. Sector 6 din Aleea Istru nr.4B, Sector 6, București

Denumirea posturilor vacante de conducere și a structurilor în cadrul cărora se află acestea:

PROTECȚIA COPILULUI

  • 1 post șef centru la Adăpost de noapte
  • 1 post șef centru la Centrul de Zi  "Sf. Andrei"

Condițiile specifice prevăzute în fişa postului aferente funcţiei contractuale de conducere:

Șef centru - Adăpost de noapte

Condiții specifice: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
Vechime în specialitatea studiilor: 1 an în domeniul asistenței sociale.

Șef centru - Centrul de Zi  "Sf. Andrei"

Condiții specifice: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu de licență psihologie, asistență socială sau sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenți cu diplomă de licență ai învățământului superior în domeniul juridic, medical, economic sau al științelor administrative, cu experiență de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale;

Vechime în specialitatea studiilor: 2 ani în domeniul serviciilor sociale.

Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu:

  1. cerere de înscriere;
  2. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și ale altor documente care atestă efectuarea unor specializări și/sau perfecționări necesare ocupării postului, după caz;
  3. adeverințe eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în specialitatea studiilor universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;

Bibliografia și tematica stabilite se regăsesc pe site-ul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6, București: www.asistentasociala6.ro, la secțiunea “Carieră”.

Bibliografia și tematica de concurs:

ȘEF CENTRU - Adăpost de noapte

  1. Legea nr.292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul III, Secțiunea 1 - Art.27, Art.29; Secțiunea 4 - Art.44 - 48;
  2. Ordinul nr.29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale (în integralitate);
  3. Ordonanța nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare (în integralitate);
  4. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare (în integralitate);
  5. Legea nr.487/2002 a sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburari psihice, republicată, cu modificările și completările ulterioare (în integralitate);
  6. Legea nr.196/2016 privind venitul minim de incluziune (în integralitate);
  7. Legea nr.53/2003 - Codul muncii, rebublicat, cu modificările și completările ulterioare, Titlul II, Capitolul II - Executarea contractului individual de muncă;

ȘEF CENTRU - Centrul de Zi  "Sf. Andrei"

  1. Legea nr.272/2004, privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare (în integralitate);
  2. Legea nr.156/2023 privind organizarea activității de prevenire a separării copilului de familie (în integralitate);
  3. Ordinul nr.27/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor (în integralitate);
  4. Ordonanța nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare (în integralitate);
  5. Legea nr.292/2011 a  asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul IV, Secţiunea 2;
  6. Legea nr.53/2003 - Codul muncii, rebublicat, cu modificările și completările ulterioare, Titlul II, Capitolul II - Executarea contractului individual de muncă.

Atribuțiile postului

Adăpost de noapte - Șef centru

  • Coordonează, controlează şi răspunde de modul în care se realizează respectarea regulamentului şi fiselor de post, de către personalul aflat în directă subordonare;
  • Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii şi asigură implementarea acestora;
  • Se ocupă de organizarea şi răspunde de activitatea personalului din cadrul Adăpostului de Noapte;
  • Centralizează şi predă şefului ierarhic, date şi informaţii referitoare la activitatea serviciului, lunar, trimestrial sau ori de câte ori este nevoie;
  • Solicită rapoarte de activitate săptămână/lunară, personalului aflat în directă subordonare;
  • Asigură funcţionarea activităţii Adăpostului de Noapte şi înştiinţează în timp util şeful ierarhic despre existenţa unor neregului, dificultăţi, lipsuri;
  • Întocmeşte anual fişe de evaluare pentru angajaţii din subordine;
  • Întocmeşte lunar foile de pontaj pentru angajaţii din subordine;
  • Întocmeşte fişele de post pentru angajaţii din subordine;
  • Organizează întâlniri cu angajaţii din subordine, ori de câte ori este nevoie;
  • Colaborează cu toate serviciile din cadrul Direcţiei Generale de Asistență Socială și Protecţia Copilului sector 6;
  • Răspunde pentru orice activităţi desfăşurate conform fişei de post;
  • Îşi însuşeşte şi este la curent cu legislaţia în vigoare;
  • Respectă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului sector 6;
  • Respectă Regulamentul Intern;
  • Coordonează și supervizează activitatea angajaților aflați în subordonea sa;
  • Se preocupă de asigurarea condiţiilor optime de lucru pentru angajaţii din subordine;
  • Reprezintă interesele angajaţilor din subordine în raport cu conducerea D.G.A.S.P.C. sector 6;
  • Responsabilități în derularea activității Comisiei de monitorizare;
  • Stabilește activitățile ce trebuie organizate și derulate pentru realizarea obiectivelor specifice;
  • Stabilește activitățile pentru care este necesar să fie elaborate proceduri;
  • Identifică, evaluează și prioritizează riscurile care pot afecta atingerea obiectivelor specifice și stabilește acțiunile care să mențină riscurile în limitele acceptabile;
  • Inventariază documentele și fluxurile de informații care intră/ies din serviciu, respectiv instituție, procesările care au loc, destinatarii documentelor, fluxurile de comunicare interne, cu nivel ierarhic superioare și cu alte institutții publice;
  • Monitorizează realizarea obiectivelor specifice, analizând activitățile ce se desfășoară în cadrul serviciului,
  • Informează prompt Comisia de monitorizare cu privire la rezultatele verificărilor și altor acțiuni derulate în cadrul Adăpostului de Noapte;
  • Ia măsuri pentru îmbunătățirea sistemului de control managerial din cadrul Adăpostului de Noapte;
  • Asigură analiza, aprobarea și transmiterea la termenele stabilite a informărilor/rapoartelor referitoare la progresele înregistrate cu privire la dezvoltarea sistemului de control intern managerial, în raport cu Programul de dezvoltare;
  • Responsabilități în derularea activității de elaborare, implementare și conștientizare a procedurilor operaționale și de sistem;
  • Preia lista obiectivelor specifice și a activităților, lista riscurilor care pot afecta atingerea obiectivelor specifice, elaborare în cadrul sistemului de control intern managerial, cu aprobările persoanelor autorizate;
  • Prioritizează obiectivele specifice, activitățile și riscurile din cadrul seriviciului în funcție de resursele disponibile;
  • Stabiliește lista procedurilor operaționale necesare a fi elaborate în cadrul serviciului;
  • Desemnează persoanele responsabile pentru realizarea procedurilor și termenele la care acestea se vor finaliza;
  • Analizează și avizează procedurile primite în limitele de competență stabilite prin decizii ale conducătorului institutției;
  • Analizează oportunitatea propunerilor de revizie a P.O.;
  • Coordonează realizarea la termen a măsurilor stabilite prin Programul de dezvoltare pentru serviciu;
  • Responsabilități în derularea activităților de analiza a rezultatelor obținute;
  • Propune spre aprobarea directorului programarea ședințelor, ordinea de zi a acestora și lista de participanți;
  • Asigură comunicarea cu 5 zile înaintea datei stabilite pentru ședință, a documentelor;
  • Întocmește și prezintă managemtului raportul despre funcționarea sistemului de control intern managerial în vederea analizei;
  • Verifică implementarea și eficiența acțiunilor coertive/preventive inițiate;
  • Responsabilități în derularea activității de evaluare, implementare și monitorizare SCIM;
  • Analizează și determină cauzele neconformităților apărute în activitate;
  • Stabilește și implementează la timp acțiunea corectivă/preventivă;
  • Întocmește și semnează Chestionarul de autoevaluare;
  • Responsabilități în derularea activității de măsurare și monitorizare a proceselor;
  • Verifică respectarea procedurilor aplicabile de către personalul din subordine implicat în activitățile procedurate;
  • Monitorizează permanent modul de realizare a procesului pentru care este responsabil;
  • Răspunde pentru toate activităţile desfăşurate conform fişei de post.

Centrul de Zi  "Sf. Andrei" - Șef centru

  • Respectă Regulamentul de Ordine Interioara al DGASPC sector 6;
  • Respectă Regulamentul de Ordine Interioară al Centrului de Zi „Sf. Andrei”;
  • Respectă Regulamentul de Organizare și Funcționare, Procedurile Interne de Funcționare ale centrului;
  • Se conformează oricăror altor dispoziții ale superiorului ierarhic (în limita competențelor);
  • Respectă Standardele Minime Obligatorii prevăzute in Ord.24/2004 în relațiile cu copiii și personalul din centru;
  • Organizează, conduce, controlează și răspunde de activitățile instructiv-educative, desfășurate de Centrul de Zi „Sf. Andrei”;
  • Se ocupă de organizare și răspunde de activitatea personalului centrului;
  • Asigură calitatea serviciilor și activitatea centrului și se supune controlului instituțiilor abilitate;
  • Coordonează și răspunde de modul în care se realizează respectarea drepturilor omului, a regulamentelor şi fișelor de post de către personalul aflat în subordine;
  • Colaborează cu familiile copiilor ce frecventează centrul și realizează o relație de parteneriat activ cu părinții/reprezentanții legali ai copiilor;
  • Respectă confidențialitatea privitoare la datele despre copii și activitățile din centru;
  • Respectă obligațiile asumate prin semnarea contractului individual de muncă;
  • Solicită rapoarte specifice personalului aflat în subordine;
  • Verifică și avizează actele și documentele întocmite de angajații centrului;
  • Participă la rezolvarea oricărei situații deosebite din centru;
  • Organizează întâlniri administrative periodic, sau ori de câte ori este nevoie, cu angajații aflați în subordine;
  • Face propuneri în legătură cu personalul aflat în subordine;
  • Se preocupă de asigurarea condițiilor optime de lucru pentru angajații aflați în subordine;
  • Reprezintă interesele angajaților din subordine în raport cu DGASPC sector 6;
  • Îndeplinește, în condițiile legii și stabilite conform cerințelor postului, sarcini trasate de superiorii ierarhici;
  • Participă la promovarea prestigiului centrului;
  • Coordonează  activitatea Centrul de Zi „Sf. Andrei”;
  • Controlează activitatea centrului;
  • Întocmește fișele de post pentru angajații aflați în subordine;
  • Evaluează performanțele profesionale ale angajaților din subordine;
  • Propune efectuarea de reparații curente și capitale necesare pentru buna funcționare a centrului;
  • Respectă normele PSI și NTSM sub semnătura proprie și participă la instruirea teoretică și practică;
  • Își însușește și este la curent cu legislația în vigoare privind protecția copilului;
  • Participă la însușirea si aplicarea măsurilor de prim ajutor;
  • Colaborează cu serviciile DGASPC sector 6;
  • Respectă măsurile tehnice și organizatorice stabilite pentru păstrarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat;
  • Aduce la cunoștința șefului ierarhic, în cel mai scurt timp posibil, orice situație de acces neautorizat la datele personale pe care le prelucrează;
  • Menține o evidentă clară a copiilor înscriși, comunicând în permanentă cu  părinții/ reprezentanții legali;
  • Desfășoară acțiuni de inserție socio-profesională a noilor angajați ai centrului;
  • Identifică și pune în aplicare metode și tehnici de motivare și stimulare a angajaților, încercând să determine o creștere a performanțelor profesionale și o mai mare satisfacție a muncii;
  • Participă la cursuri de perfecționare în domeniul asistenței sociale, antreprenoriatului, a managementului performanței;
  • Centralizează informațiile și datele privind activitățile și rezultatele specifice centrului, întocmind rapoarte de activitate;
  • Se asigură că obiectivele specifice centrului sunt stabilite și comunicate angajaților din subordine;
  • Va aborda relațiile cu copiii în mod nediscriminatoriu, fără antipatii sau favoritisme, folosind un limbaj și formule de adresare adecvate, respectând în totalitate standardele și prevederile Legii 272/2004;
  • Se asigură de existența resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor specificate;
  • Se asigură că cerințele beneficiarului sunt determinate și satisfăcute în scopul creșterii satisfacției acestuia;
  • Angrenează, direcționează și susține angajații pentru contribuirea la eficacitatea SMC;
  • Promovează îmbunătățirea continuă;
  • Susține și alte roluri relevante din organizație pentru a demonstra leadership-ul acestora, conform zonelor de responsabilitate;
  • Comunică managementului superior orice oportunitate de îmbunătățire a proceselor sau orice risc identificat;
  • Comunică superiorilor ierarhici orice neconformitate identificată;
  • Contribuie la soluționarea neconformităților apărute în cadrul activității pe care o gestionează;
  • Asigură aplicarea principiilor şi standardelor etice profesionale,
  • Manifestă ascultare activă și atitudine empatică, abilități de intervievator;
  • Lucrul în echipe multidisciplinare, alături de alţi specialişti;
  • Respectă codul deontologic al profesiei.

Coordonate de contact:

Adresa de corespondență: Str. Cernișoara nr.38-40, Sector 6, București.
Telefon: 0217457237 int.133
Email: resurseumane@dgaspc6.com

 

Înapoi

Data publicării: 5 sep 2024

Descarcă aplicația mobilă de sesizări eSector6!

Google Play
Versiune minimă: Android 8.0

AppStore
Versiune minimă: iOS 13.0

Campanii active

Servicii medicale gratuite pentru Bucureșteni, prin proiectul SAFE

Află mai multe despre SAFE

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

 119 - numărul unic pentru copii

 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!

© 2025 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO escim DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001 DGASPC Sector 6 este certificată ISO 37001

 

 

 

Website realizat în cadrul proiectului “Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluție informatică inovativă ca măsură de simplificare administrativă și de optimizare a furnizării serviciilor de asistență socială pentru cetățeni” Cod SMIS 153535 în cadrul Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Site realizat în cadrul proiectului POCA