Concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcții contractuale de execuţie vacante în cadrul creșei Pinocchio

16.06.2023

---

13.06.2023

---

07.06.2023

---

29.05.2023

---

17.05.2023

---

În temeiul prevederilor Hotărârii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Creșa Pinocchio organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale de execuţie vacante:

Denumirea posturilor vacante:

  • 3 posturi infirmieră
  • 1 post bucătar
  • 1 post îngrijitoare
  • 1 post medic specialist

Pentru posturile prevăzute la art. 1.1 al prezentului anunț, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, contractul individual de muncă se încheie pe perioadă nedeterminată;

Dosarul de concurs

2.1. În vederea participării la concurs, candidații vor depune fizic dosarul de concurs la Creșa Pinocchio din strada Aleea Compozitorilor, Nr.20, Sector 6, București, luni - vineri între orele  09:00-13:00

2.2. Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Formular de înscriere la concurs;
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3.  Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6.  Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7.  Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. Curriculum vitae, model comun european;

2.3. Formularul de înscriere la concurs, model curriculum vitae și modelul orientativ al adeverinţei care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sunt disponibile la link-urile de mai înainte.

2.4. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia,în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

2.5. Copiile de pe actele mai sus prevăzute se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

2.6.  Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.

În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs
preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu
eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de susţinere a probei scrise sau, după caz, a probei practice.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

2.7. Certificatul de integritate comportamentală poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Candidații au obligaţia de a se prezenta la sediul unității cu documentele prevăzute la punctul 2.2.  lit. b)-h) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise.
Documentele prevăzute la literele a), f)-h), se depun în original la dosarul de înscriere la concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfăşurare al concursului.

2.8.   Nerespectarea prevederilor punctul 2.1.- punctul 2.7. conduce la respingerea candidatului.

Condiţii generale necesare ocupării posturilor contractuale vacante:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă și capacitate deplină de exerciţiu, în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Generale Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit.h);
  9. contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

Condițiile specifice prevăzute în fişa postului:

4.1  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de infirmieră în cadrul Creșei Pinocchio:
Studii: studii generale/ medii.
Vechime în muncă: nu este cazul.
Absolventă sau ȋn curs de absolvire a unui curs de infirmieră, atestat prin certificat sau adeverinţă.

4.2  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de bucătar în cadrul Creșei Pinocchio:
Studii: studii generale.
Vechime în muncă: nu este cazul.
Certificat de calificare bucătar.

4.3 Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de îngrijitoare în cadrul Creșei Pinocchio:
Studii: studii generale.
Vechime în muncă: nu este cazul;

4.4  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de medic specialist în cadrul Creșei Pinocchio:
Studii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, cu specializarea Medicină Generală sau Pediatrie, cu drept de liberă practică;
Aviz de liberă practică eliberat de Colegiul Medicilor din Romania
Certificat de membru Colegiul Medicilor din Romania
Asigurare de malpraxis
Vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere la concurs, probă scrisă şi interviu.

Fiecare probă de concurs are caracter eliminatoriu.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Locul, data şi ora desfăşurării probelor:

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune dosarul fizic de concurs în perioada 11.05.2023-24.05.2023 inclusiv, luni - vineri între orele  09:00-13:00, la sediul Creșei Pinocchio din strada Aleea Compozitorilor, Nr. 20, Sector 6, București.
Data, ora și locul organizării selecției dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare – 29.05.2023  la sediul Creșei Pinocchio din strada Aleea Compozitorilor, Nr.20, Sector 6, București.
Data, ora şi locul organizării probei scrise: 06.06.2023, ora 10:00, la sediul Creșei Pinocchio din strada Aleea Compozitorilor, Nr.20, Sector 6, București.
Data, ora şi locul organizării interviului: 12.06.2023, ora 9:00 la sediul Creșei Pinocchio, Nr.20, Sector 6, București.

Rezultatele, la fiecare probă, vor fi afișate la la Creșa Pinocchio din strada Aleea Compozitorilor, Nr.20, Sector 6, București.

Candidații declarați respinși vor depune personal la sediul unității, sau la adresa de email pinochio@dgaspc6.com, o cerere prin care vor solicita documentele depuse în original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la sediul unității din strada Aleea Compozitorilor, Nr.20, Sector 6, București.

Coordonate de contact:

Adresa de corespondență: Str.Aleea Compozitorilor, Nr. 20, Sector 6, București
Tel: 0376 203 313
E-mail:  pinochio@dgaspc6.com

Bibiografie și tematica pentru concurs

Infirmieră
1. Hotărârea de Guvern nr. 566/2022 – privind aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a creșelor și a altor unități de educație timpurie antepreșcolară, Capitolul II (Secțiunea IV – Asigurarea mediului educațional adecvat în unitățile de educație timpurie antepreșcolară);
2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii republicată, Titlul II (contractual individual de muncă) -Capitolul II (Executarea contractului individual de muncă);
3. Ordinul nr. 1456/28.08.2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna şi recreerea copiilor şi tinerilor, Capitolul I (Art.13, Art.14, Art.15, Art.16, Art.17) și Capitolul II (Art. 21, Art.22, Art.33);

Bucătar
1. Ordinul nr. 976/16 decembrie 1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind  productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii republicată, Titlul II (contractual individual de muncă) -Capitolul II (Executarea contractului individual de muncă);

Îngrijitoare
1. Norme de igienă privind unitățile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor și tinerilor – Ordin Ministrului Sănătății nr. 1955/18.10.1995
1. Norme de igienă privind unitătile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor și tinerilor – Ordinul nr. 1456/2020-  cap 1, art 7 (11), art 13, art 15, art 20.
2. Ordin nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia - doar cap 2
3. Legea nr.53/2003 – Codul Muncii republicată, Titlul II (contractual individual de muncă) -Capitolul II (Executarea contractului individual de muncă);

Medic specialist
1. O.M.E.C.T.S./M.S. nr, 5298/2011, publicat în M.Of. nr.25/2012, pentru aprobarea Metodologiei privind examinarea stării de sănătate a preşcolarilor si elevilor din unităţile de învăţământ de stat si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistenței medicale gratuite și pentru promovarea unui stil de viață sănătos;  (fără anexe)
2. O.M.S. nr. 1955 din 18 octombrie 1995, publicat în M.Of. nr.59/1996, pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor; 
2. Ordinul 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
3. ORDINUL M.S.P. nr. 1563 din 12 septembrie 2008, publicat în M.Of.nr. 651/2008, pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi;
4. Ciofu E., Ciofu C. „Esenţialul in pediatrie” - Ediţia ll-a, Editura Amalteea, Bucureşti, 2000, Capitolele de la 1 pana la 9;
5. H.G.  nr. 566 din 28 aprilie 2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi funcţionare a creşelor şi a altor unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară Art.43 și Art.44.
6. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii republicată, Titlul II (contractual individual de muncă) -Capitolul II (Executarea contractului individual de muncă);

Calendarul de desfășurare a concursului:

11.05.2023 –24.05.2023, luni - vineri între orele  09.00-13.00

Perioada de depunere a dosarelor de concurs

29.05.2023

Afișare rezultate selecție dosare

30.05.2023

Depunere contestaţie rezultate selecţie dosare

31.05.2023

Afişare rezultate contestaţii selecţie dosare

06.06.2023, ora 10.00

Data desfăşurării probei scrise

07.06.2023

Afişare rezultate proba scrisă

08.06.2023

Depunere contestaţii proba scrisă

09.06.2023

Afişare rezultate contestaţii proba scrisă

12.06.2023, ora 9:00

Data de desfăşurare a interviului:

13.06.2023

Afişare rezultate interviu

14.06.2023

Depunere contestaţii interviu

15.06.2023

Comunicare rezultate contestaţii interviu

16.06.2023

Comunicare rezultate finale

INFIRMIERĂ

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Participă la realizarea corectă a programului de viață al copiilor;
  • Participă alături de educatorul puericultor și de asistenta medicală la activități și colaborează cu celelalte colege pentru o eficiență maximă ;
  • Participă la formarea bunelor deprinderi de autonomie ale copiilor respectând regulile de igienă în vigoare și cu atenție la sănătatea copiilor;
  • Asigură îngrijirea corporală a copiilor ;
  • Efectuează dezinfecția în grupă zilnic conform instrucțiunilor, pentru obiectele de igienă, jucării, mobilier;
  • Efectuează igienizarea veselei conform normelor de igienă în vigoare – precum și ordinea și curățenia în oficii;
  • Schimbă și prepară soluția de cloramină zilnic pentru dezinfectarea corectă a obiectelor.
  •  Aerisește, schimbă și aranjează paturile;
  • Participă alături de asistenta medicală la servirea mesei copiilor în condiții de securitate și igienă;
  • Efectuează curățenia grupei și a anexelor atât zilnic cât și la sfârșit de săptămână, iar o dată pe lună se face curățenie generală;
  • Semnalează asistentei medicale de la grupă sau de tură orice suspiciune asupra stării de sănătate a copiilor;
  • În lipsa asistentei medicale din grupă efectuează observațional triajul copiilor și anunță medicul și asistenta medicală despre eventualele probleme medicale;
  • Se asigură de modul în care copiii sunt predați părinților la plecare.
  •  Asigură protecția securitatea și siguranța copiilor menținând un mediu calm și echilibrat;
  • Pregătește copiii pentru a merge în curte, supraveghindu-i în timpul jocului – pentru a preveni eventualele accidentări;
  • Anunță administratorul creșei despre lipsa sau epuizarea materialelor de igienizare sau a consumabilelor de la grupurile sanitare;

BUCĂTAR

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Răspunde de pregătirea de calitate a hranei, pe baza meniurilor întocmite de personalul   special destinat în acest scop, asigurându- se că servirea mesei să  se facă în orele stabilite prin programul de activități al creșei;
  • Se preocupă permanent cu îngrijirea și folosirea în bune condiții a tuturor utilităților din dotarea blocului alimentar, inclusiv a veselei și tacâmurilor etc;
  • Respectă prevederile Normelor de sănătate publică, privind probele alimentare;
  • Respectă dispozițiile în vigoare privind limitarea accesului persoanelor străine în blocul alimentar al creșei;
  • Întreține curățenia corespunzătoare în blocul alimentar și respectă regulile de dezinfectare a veselei și aparaturii din dotarea acestuia;
  • Efectuează periodic controale medicale de specialitate conform  normelor stabilite  în acest sens, prezentând rezultatul acestor controale cabinetului medical;
  • Poartă în permanență echipamentul de protecție din dotare, asigurând schimbarea acestuia ori de cate ori este nevoie;
  • Răspunde pentru orice activitate desfășurată conform fișei de post;
  • Se conformează oricăror altor dispoziţii ale conducerii creșei în limita competențelor profesionale.
  • Participă la instruirea teoretică şi practică;
  • Participă la ședințele administrative din creșă.

ÎNGRIJITOARE

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Asigură și întreține curățenia în spaţiile comune ale creşei (holuri, birouri, scări, băi, curte), inclusiv mobilier şi geamuri;
  • Asigură curăţenia şi dezinfectarea zilnică a grupurilor sanitare, folosind în acest scop materiale şi articole de igienă specifice;
  • Colectează, sortează şi depozitează gunoiul în spaţii special amenajate;
  • Realizează curăţenia zilnică prin operaţii de curăţire executate cu utilizarea de materiale specifice, în concordanţă cu natura murdăriei de înlăturat, natura suprafeţei şi tipul spaţiului de curăţat;
  • Curăţă toate obiectele de mobilier şi elementele greu accesibile (diverse, rame, pervazuri, tocurile uşilor) din interiorul creşei;
  • Va colabora cu administratorul de patrimoniu și comunică acestuia eventualele neconformități.

MEDIC SPECIALIST

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Semnalează, în scris, directorului unității nevoile de amenajare și dotare a cabinetului medical, întocmind referate de necesitate;
  • Controlează respectarea condițiilor de igienă din spațiile de învățământ, și alimentație din unitatea de educație timpurie antepreșcolară și informează conducerea dacă se constată deficiențe;
  • Instruiește întregul personal al unității  privind aplicarea și respectarea normelor de igienă și sănătate publică, în conformitate cu normele în vigoare;
  • Urmărește modul de respectare a normelor de igienă;
  • Verifică periodic starea de igienă a blocului alimentar, igiena echipamentului, precum și starea de sănătate a personalului blocului alimentar și a celorlalte spații din creșă;
  • Verifică meniurile care vor fi pregătite în săptămâna următoare în unitate, propune modificări în cazul meniurilor neconforme și vizează meniurile care respectă legislația în vigoare, pe grupe de vârstă;
  • Supraveghează efectuarea anchetelor alimentare periodice și le vizează în vederea respectării unei alimentații sănătoase, făcând recomandările necesare de remediere a meniurilor în funcție de rezultatele anchetelor alimentare;
  • Depistează și declară bolile infectocontagioase, conform reglementărilor în vigoare, izolează suspecții și informează conducerea unității de educație timpurie antepreșcolară și DSP județean/al municipiului București în vederea instituirii măsurilor antiepidemice;
  • Examinează, în cadrul examenului medical de bilanț al stării de sănătate, anual, toți antepreșcolarii din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, pentru aprecierea nivelului de dezvoltare fizică și neuropsihică, precum și pentru depistarea precoce a unor eventuale afecțiuni;
  • Acordă, la nevoie, primul ajutor prespitalicesc antepreșcolarilor din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, în limitele competențelor profesionale și dotărilor;
  • Examinează, tratează și supraveghează medical antepreșcolarii cu afecțiuni acute din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, până la preluarea lor de către familie/ reprezentantul legal/serviciul de ambulanță;
  • Inițiază, coordonează și efectuează, în colaborare cu directorul unității de educație timpurie antepreșcolară, activități de educație pentru sănătate.

Rețele sociale

 

 

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”

 

Magazinul caritabil SocialXChange

Campanii active

 Încep înscrierile la cursurile gratuite de dezvoltare personală în Sectorul 6

 Proiectul

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

Telefonul Vârstnicului – o linie telefonică gratuită și confidențială

0800 800 660 - Telefonul Copilului in sectorul 6 / 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!

© 2024 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001