Concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcții contractuale de execuţie vacante în cadrul creşei Neghiniţă

16.06.2023

---

13.06.2023

---

07.06.2023

---

29.05.2023

---

17.05.2023

---

În temeiul prevederilor Hotărârii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Creşa Neghiniţă, Bucureşti, Sector 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale de execuţie vacante

Denumirea posturilor vacante:

  • 1 post psiholog practicant în cadrul Creşei Neghiniţă;
  • 1 post medic specialist în cadrul Creşei Neghiniţă';
  • 2 posturi îngrijitoare în cadrul Creşei Neghiniţă;
  • 1 post bucătar în cadrul Creşei Neghiniţă;

1.2 Pentru posturile prevăzute la art. 1.1. al prezentului anunț, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, contractul individual de muncă se încheie pe perioadă nedeterminată;

Dosarul de concurs

2.1. În vederea participării la concurs, candidații vor depune fizic dosarul de concurs la Creşa Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Bucureşti, Sector 6, luni - vineri între orele  09:00-13:00

2.2. Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Formular de înscriere la concurs;
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. Curriculum vitae, model comun european;

2.3. Formularul de înscriere la concurs, model curriculum vitae și modelul orientativ al adeverinţei care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sunt disponibile la link-urile respective.

2.4. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

2.5. Copiile de pe actele mai sus prevăzute se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

2.6.  Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.
În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu
eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de susţinere a probei scrise sau, după caz, a probei practice.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul
judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

2.7. Certificatul de integritate comportamentală poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Candidații au obligaţia de a se prezenta la Creşa Neghiniţă cu documentele prevăzute la punctul 2.2.  lit. b)-h) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise.
Documentele prevăzute la literele a), f)-h), se depun în original la dosarul de înscriere la concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfăşurare al concursului.

2.8.   Nerespectarea prevederilor punctul 2.1.- punctul 2.7. conduce la respingerea candidatului.

2.9. Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul
prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare
pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Condiţii generale necesare ocupării posturilor contractuale vacante:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă și capacitate deplină de exerciţiu, în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni
    săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Generale Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit.h);
  9. contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

Condițiile specifice prevăzute în fişa postului:

4.1  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de psiholog practicant în cadrul Creşei Neghiniţă:
Studii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă - în domeniu de licență psihologie;
Atestat de liberă practică emis de Colegiul Psihologilor din Romania, traptă de specializare practicant.
Vechime în specialitatea studiilor: nu este cazul.

4.2  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de medic specialist  în cadrul Creşei Neghiniţă:
Studii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, cu specializarea Medicină Generală sau Pediatrie
Aviz de liberă practică eliberat de Colegiul Medicilor din Romania
Certificat de membru Colegiul Medicilor din Romania
Asigurare de malpraxis
Vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani

4.3 Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de îngrijitoare în cadrul Creşei Neghiniţă:
Studii: studii generale/medii;
Vechime în muncă: nu este cazul;

4.4  Condiţii specifice prevăzute în fişa postului, aferente funcţiei contractuale de execuție de bucătar  în cadrul Creşei Neghiniţă:
Studii: studii medii /generale.
Certificat de calificare bucătar
Vechime în muncă: nu este cazul.

5.  Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere la concurs, probă scrisă şi interviu.

Fiecare probă de concurs are caracter eliminatoriu.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidațíi declarați admiși la etapa precedentă.

Locul, data şi ora desfăşurării probelor:

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune dosarul fizic de concurs în perioada 11.05-24.05.2023, ultima zi de înscriere este 24.05.2023,  luni - vineri între orele  09:00-13:00, la sediul Creşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București.
Data, ora și locul organizării selecției dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare – 26.05.2023, la ora 10:00, la sediulCreşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București.
Data, ora şi locul organizării probei scrise: 06.06.2023, ora 10:00, la sediulCreşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București.
Data, ora şi locul organizării interviului: 12.06.2023, ora 10:00, la sediulCreşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București.

Rezultatele, la fiecare probă, vor fi afișate la sediul Creşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București şi pe pagina de internet www.asistentasociala6.ro, la rubrica “Oportunităţi de angajare”.

Candidații declarați respinși vor depune personal la sediul creşei, sau la adresa de email neghinita@dgaspc6.com, o cerere prin care vor solicita documentele depuse în original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la sediulCreşei Neghiniţă, din strada Aleea Crăieşti, nr 1, Sector 6, București.

Coordonate de contact:

Adresa de corespondență: Str.Aleea Crăieşti, nr.1, sector 6 București
Telefon 0376 203 301
Email: neghinita@dgaspc6.com

Bibliografia și tematica de concurs:

Psiholog practicant
1. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, cu modificările si completările ulterioare republicat – Capitolul II - Executarea contractului individual de muncă
2. Tinca Creţu, “Psihologia vârstelor”, Ed. Polirom, Iasi, 2009  (Capitolele I-V)
3. Laura Goran, “Psihologia educaţiei”, Ed. România de mâine, Bucureşti, (Capitolul II-Personalitatea şi stadiile de dezvoltare)
4. Repere fundamentale în învățarea și dezvoltarea timpurie a copilului de la naștere la 7 ani - UNICEF Romania (Cap. B si Cap. D)

Medic specialist

1. O.M.E.C.T.S./M.S. nr, 5298/2011, publicat în M.Of. nr.25/2012, pentru aprobarea Metodologiei privind examinarea stării de sănătate a preşcolarilor si elevilor din unităţile de învăţământ de stat si particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistentei medicale gratuite si pentru promovarea unui stil de viată sănătos;  (fara anexe)
2. O.M.S. nr. 1955 din 18 octombrie 1995, publicat în M.Of. nr.59/1996, pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
2. Ordinul 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor; 
3. ORDINUL M.S.P. nr. 1563 din 12 septembrie 2008, publicat în M.Of.nr. 651/2008, pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi;
4. Ciofu E., Ciofu C. „Esenţialul in pediatrie” - Ediţia ll-a, Editura Amalteea, Bucureşti, 2000, Capitolele de la 1 pana la 9;
5. H.G.  nr. 566 din 28 aprilie 2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi funcţionare a creşelor şi a altor unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară.
6. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, cu modificările si completările ulterioare republicat – Capitolul II - Executarea contractului individual de muncă

Bucătar
1. Ordinul nr. 976/16 decembrie 1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind  productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, , cu modificările şi completările ulterioare republicat - Capitolul II- Executarea contractului individual de muncă

Îngrijitoare

1. Norme de igienă privind unitătile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor   și tinerilor – Ordin Ministrului Sănătătii nr. 1955/18.10.1995
1. Norme de igienă privind unitătile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor și tinerilor – Ordinul nr. 1456/2020- cap 1, art 7 (11), art 13, art 15, art 20.
2. Ordin nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, doar cap. 2
3. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, cu modificările si completările ulterioare republicat – Capitolul II - Executarea contractului individual de muncă

Calendarul de desfășurare a concursului:

11.05 – 24.05.2023 , luni - vineri între orele  09.00-13.00

Perioada de depunere a dosarelor de concurs

29.05.2023

Afișare rezultate selecție dosare

30.05.2023

Depunere contestaţie rezultate selecţie dosare

31.05.2023

Afişare rezultate contestaţii selecţie dosare

06.06.2023, ora 10.00

Data desfăşurării probei scrise

07.06.2023

Afişare rezultate proba scrisă

08.06.2023

Depunere contestaţii proba scrisă

09.06.2023

Afişare rezultate contestaţii proba scrisă

12.06.2023, ora 10.00

Data de desfăşurare a interviului

13.06.2023

Afişare rezultate interviu

14.06.2023

Depunere contestaţii interviu

15.06.2023

Comunicare rezultate contestaţii interviu

16.06.2023

Comunicare rezultate finale

PSIHOLOG PRACTICANT

ATRIBUȚIILE POSTULUI:

  • Evaluare cognitivă a copiilor;
  • Evaluare comportamentală;
  • Evaluare subiectiv-emoţională;
  • Participă la evaluarea inițială, intermediară și finală multidisciplinară a copilului în cresa împreună cu ceilalți specialiști numiți în echipă;
  • Participă la discuțiile de caz  în echipa multidiciplinară;
  • Terapii de scurtă durată focalizată pe probleme, prevenții;
  • Desfăşoară activităţi de stimulare senzorio-motorie, cognitivă și de limbaj, de educaţie şi reabilitare comportamentală pentru copii;
  • Utilizează terapii specifice psihologice adecvate fiecărui copil;
  • Desfăşoară activităţi de educaţie şi reabilitare comportamentală precum şi terapii specifice pentru copii;
  • Colaborează cu ceilalţi specialişti şi cu alţi angajaţi în vederea evaluării, desfăşurării de programe de consiliere şi terapii specifice psihologice;
  • Elaborează recomandări psihologice menite să faciliteze progresul copilului în toate ariile de dezvoltare;
  • Întocmește rapoarte privind progresele fiecărui copil în parte, în urma şedinţelor individuale sau de grup;
  • Participă la activităţile de educaţie non-formală;
  • Stimulează dezvoltarea capacităţilor parentale (a capacităţilor de asigurare a îngrijirii corespunzătoare ale copilului, de promovare a dezvoltării personale a copilului, de îndrumare) şi a unui mediu familial stabil, propice funcţionării dimensiunii parentale;
  • Asigurarea informarii şi consilierii antepreşcolarilor, părinţilor, cadrelor didactice;
  • Asigurarea, prin intermediul metodelor şi tehnicilor specifice, a prevenirii şi diminuării factorilor care determină tulburări de comportament, comportamente de risc, sau disconfort psihic;
  • Asigurarea serviciilor de consiliere şi asistenţă psihologică pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale;
  • Asigurarea serviciilor de consiliere și cursuri/ateliere pentru părinţi;
  • Recomandarea consultării altor instituţii pentru problemele care nu sunt de competența lor - centre logopedice, comisii de expertiză, cabinete medicale, cabinete psihologice;
  • Participă la cursurile de formare profesională;
  • Alte evaluări în situaţii care implică componente psihologice;
  • Optimizare şi dezvoltare personală, autocunoaştere;
  • Poate organiza workshop-uri în cadrul definit de competenţele sale;
  • Are obligaţia să anunţe verbal sau în scris conducerii orice problemă pe care o întâmpină;
  • Participă la oricare alte activităţi la solicitarea conducerii unitatii, în limita competenţelor şi a legalităţii;

MEDIC SPECIALIST

ATRIBUŢIILE POSTULUI:

  • semnalează, în scris, directorului unității de educație timpurie antepreșcolară nevoile de amenajare și dotare a cabinetului medical, întocmind referate de necesitate;
  • controlează respectarea condițiilor de igienă din spațiile de învățământ, de cazare și alimentație din unitatea de educație timpurie antepreșcolară și informează conducerea dacă se constată deficiențe;
  • instruiește întregul personal al unității de educație timpurie antepreșcolară privind aplicarea și respectarea normelor de igienă și sănătate publică, în conformitate cu normele în vigoare;
  • urmărește modul de respectare a normelor de igienă a procesului instructiv-educativ;
  • verifică periodic starea de igienă a blocului alimentar, igiena echipamentului, precum și starea de sănătate a personalului blocului alimentar;
  • verifică meniurile care vor fi pregătite în săptămâna următoare în unitatea de educație timpurie antepreșcolară, propune modificări în cazul meniurilor neconforme și vizează meniurile care respectă legislația în vigoare, pe grupe de vârstă;
  • supraveghează efectuarea anchetelor alimentare periodice și le vizează în vederea respectării unei alimentații sănătoase, făcând recomandările necesare de remediere a meniurilor în funcție de rezultatele anchetelor alimentare;
  • depistează și declară bolile infectocontagioase, conform reglementărilor în vigoare, izolează suspecții și informează conducerea unității de educație timpurie antepreșcolară și DSP al municipiului București în vederea instituirii măsurilor antiepidemice;
  • examinează, în cadrul examenului medical de bilanț al stării de sănătate, anual, toți antepreșcolarii din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, pentru aprecierea nivelului de dezvoltare fizică și neuropsihică, precum și pentru depistarea precoce a unor eventuale afecțiuni;
  • acordă, la nevoie, primul ajutor prespitalicesc antepreșcolarilor din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, în limitele competențelor profesionale și dotărilor;
  • examinează, tratează și supraveghează medical antepreșcolarii cu afecțiuni acute din unitatea de educație timpurie antepreșcolară, până la preluarea lor de către familie/ reprezentantul legal/serviciul de ambulanță;
  • inițiază, coordonează și efectuează, în colaborare cu directorul unității de educație timpurie antepreșcolară, activități de educație pentru sănătate

BUCĂTAR

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Răspunde de pregatirea de calitate a hranei, pe baza meniurilor întocmite de personalul   special destinat în acest scop, asigurându- se că servirea mesei să  se facă in orele stabilite prin programul de activitati al creşei;
  • Se preocupă permanent cu îngrijirea şi folosirea în bune condiţii a tuturor utilităţilor din dotarea blocului alimetar;
  • Respectă prevederile Normelor de sănătate publică, privind probele alimentare;
  • Respectă dispoziţiile în vigoare privind limitarea accesului persoanelor străine în blocul alimentar al creşei;
  • Întreţine curăţenia corespunzatoare în blocul alimentar şi respectă regulile de dezinfectare a aparaturii din dotarea acestuia;
  • Efectuează  periodic controale medicale  de  specialitate  conform  normelor stabilite  în acest sens, prezentând rezultatul acestor controale cabinetului medical;
  • Poarta in permanenta echipamentul de protectie din dotare, asigurand schimbarea acestuia ori de cate ori este nevoie;
  • Raspunde pentru orice activitate desfasurata conform fisei de post;
  • Se conformează oricăror altor dispoziţii ale directorului unităţii, în limita competentelor profesionale.
  • Participă la instruirea teoretică şi practică;
  • Participă la şedintele administrative din creşă.

ÎNGRIJITOARE

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Asigură și întreține curățenia în spaţiile comune ale creşei (holuri, birouri, scări, băi, curte), inclusiv mobilier şi geamuri;
  • Asigură curăţenia şi dezinfectarea zilnică a grupurilor sanitare, folosind în acest scop materiale şi articole de igienă specifice;
  • Colectează, sortează şi depozitează gunoiul în spaţii special amenajate;
  • Realizează curăţenia zilnică prin operaţii de curăţire executate cu utilizarea de materiale specifice, în concordanţă cu natura murdăriei de înlăturat, natura suprafeţei şi tipul spaţiului de curăţat;
  • Curăţă toate obiectele de mobilier şi elementele greu accesibile (diverse, rame, pervazuri, tocurile uşilor) din interiorul creşei;
  • Selectează utilajele şi produsele pentru curăţenie ce vor fi folosite în corelaţie cu scopul urmărit, tipul spaţiului de curăţat, natura murdăriei şi posibilitatea de înlăturare a acesteia.

 

Rețele sociale

 

 

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”

 

Magazinul caritabil SocialXChange

Campanii active

 Încep înscrierile la cursurile gratuite de dezvoltare personală în Sectorul 6

 Proiectul

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

Telefonul Vârstnicului – o linie telefonică gratuită și confidențială

0800 800 660 - Telefonul Copilului in sectorul 6 / 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!

© 2024 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001