Serviciul Managementul Calității, Monitorizare și Spațiu Locativ

SERVICIUL MANAGEMENTUL CALITĂȚII, MONITORIZARE ȘI SPAȚIU LOCATIV  îndeplineşte următoarele atribuţii:

  • Efectuează activităţi preventive şi corective în scopul îmbunătăţirii calității serviciilor sociale acordate, prin acțiuni de control, inclusiv monitorizarea modului de remediere a deficiențelor constatate și a implementării măsurilor dispuse;
  • Evaluează, revizuieşte şi propune recomandări pentru îmbunătăţirea practicilor curente, conform standardelor de calitate;
  • Asistă serviciile sociale în demersurile efectuate privind elaborarea documentelor justificative și a fișei de autoevaluare, necesare obținerii licenței de funcționare;
  • Analizează, pe bază de indicatori, rezultatele obținute ca urmare a acțiunii de control și realizează valorificarea acestora în scopul optimizării și creșterii calității serviciilor sociale oferite;
  • Elaborează periodic sau la cerere situații statistice, rapoarte, analize sau sinteze privind situația beneficiarilor de prestații/servicii sociale;
  • Elaborează și transmite periodic ( lunar/trimestrial/semestrial/anual) rapoarte statistice ( fișe de monitorizare, formulare, chestionare, etc) către Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, Casa Națională de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor sector 6, etc.
  • Coordonează procesul de elaborare a procedurilor operaționale specifice activității, precum și a listei obiectivelor specifice și a registrului de riscuri, aferente fiecărui serviciu/ compartiment/centru, în conformitate cu prevederile Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Elaborează Manualul în domeniul integrat al calității și controlului intern managerial, având ca referință standardele de control intern managerial, conform Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și standardelor SR EN ISO 9001:2015 și SR ISO 37001:2017;
  • Întocmește raportări asupra stadiului implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la nivelul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, conform prevederilor Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Întreprinde activități de auditare internă pentru implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calităţii conform standardului SR EN ISO 9001:2015 și a sistemului de management anti-mită, conform standardului SR ISO 37001:2017 pentru Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului sector 6, în scopul respectării cerințelor impuse de organismul de certificare;
  • Derulează activități specifice, prin responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la nivelul instituției, pentru monitorizarea respectării prevederilor Regulamentului 11 UE nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
  • Prelucreză și păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal, în conformitate cu și în limitele de autorizare stabilite de legislația în vigoare;
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii dispuse de conducerea instituţiei, în limita competenţelor legale.

Legislația aplicabilă:

  • Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
  • Standard SR EN ISO 9001:2015/ISO 9001:2015;
  • Standard SR ISO 37001: 2017/ISO 37001: 2016;
  • Legea nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G 118/2014 privind aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea nr.867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată;
  • H.G 1269/2021 privind aprobarea Startegiei Naționale Anticorupție 2021-2025  și a documentelor aferente acesteia;
  • Regulamentului nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
  • acte normative specifice domeniului asistenței sociale, care reglementează activitatea fiecărui serviciu/birou controlat.

© 2024 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO escim DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001 DGASPC Sector 6 este certificată ISO 37001

 

 

 

Website realizat în cadrul proiectului “Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluție informatică inovativă ca măsură de simplificare administrativă și de optimizare a furnizării serviciilor de asistență socială pentru cetățeni” Cod SMIS 153535 în cadrul Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Site realizat în cadrul proiectului POCA