Toggle navigation
Noutăți
Despre noi
DGASPC Sector 6
Informații generale
Conducere
Organizare
Legislaţie
Carieră
Programe și strategii
Rapoarte și studii
Parteneri
Informații de interes public
Transparență instituțională
Declarații de avere
Structura instituției
Direcția Generală
Direcția Economică
Direcția Protecția Copilului
Direcția Protecție Socială
Direcţia Strategii Comunicare
Proiecte/achiziţii
Proiecte derulate de DGASPC
Achiziţii publice
Legislație
Noutăți legislative
Legislație generală
Legislație protecția copilului
Legislație protecție socială
Hotărâri ale consiliului local
Situații de urgență
0731624849 - Telefonul de urgenta în Sectorul 6
119 - numărul unic pentru copii
Adăpost de noapte
Utile
CALL CENTER DGASPC Sector 6
Primăria Sectorului 6
SocialXChange
CSM
”Sfântul Nectarie”
ANPDC
ANPD
ANPIS
Domenii de activitate
Copii
Alocaţii şi indemnizaţii
Prevenirea Separarii Copilului de Familie
Tichete sociale pentru nou-născuți
Ajutor financiar servicii bone
Abuz/neglijare/exploatare
Centrul Barnahus
Adopţii şi postadopţii
Asistență maternală
Copilul cu handicap
Recuperare pentru copilul cu dizabilități
Creșe în Sectorul 6
Centre de zi
Centre rezidențiale
CRDP „Conacul Golescu Grant”
Persoane cu handicap
Certificatul de handicap - copii
Certificatul de handicap - adulți
Comisie Persoane Adulte cu Handicap
Handicap permanent
Prestații sociale și facilități
Asistentul Personal Profesionist
Recuperare pentru copilul cu dizabilități
Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilităţi
Centrul pentru persoanele adulte cu dizabilități "Uverturii"
Prevenire marginalizare socială
Venitul minim de incluziune (VMI)
Ajutorul de încălzire
Ajutor de urgență
Ajutor de înmormântare
Ghidul cardurilor de energie
Ajutor pentru plata chiriei
Ajutor pentru plata datoriilor la întrețiere
Ajutare materiale
Cantina socială Crângași
Adăpost de noapte
Magazinul caritabil SocialXChange
Persoane vârstnice
Asistență persoane vârstnice
Îngrijiri la domiciliu pentru persoane vârstnice
Centrul “Sfântul Mucenic Fanurie”
Centrul ”Floare Roșie”
CLUBUL SENIORILOR Sector 6
Telefonul vârstnicului
Situații de urgență
Evaluare Inițială și Intervenții în Situații de Risc
0731624849 - Telefonul de urgenta în Sectorul 6
119 - numărul unic pentru copii
Adăpost de noapte
Petiții
Accesibilitate
GDPR
Contact
POAD
2016
Caută
DGASPC Sector 6
Direcția Generală
Serviciul Managementul Calității, Monitorizare și Spațiu Locativ
SERVICIUL MANAGEMENTUL CALITĂȚII, MONITORIZARE ȘI SPAȚIU LOCATIV
îndeplineşte următoarele atribuţii:
Efectuează activităţi preventive şi corective în scopul îmbunătăţirii calității serviciilor sociale acordate, prin acțiuni de control, inclusiv monitorizarea modului de remediere a deficiențelor constatate și a implementării măsurilor dispuse;
Evaluează, revizuieşte şi propune recomandări pentru îmbunătăţirea practicilor curente, conform standardelor de calitate;
Asistă serviciile sociale în demersurile efectuate privind elaborarea documentelor justificative și a fișei de autoevaluare, necesare obținerii licenței de funcționare;
Analizează, pe bază de indicatori, rezultatele obținute ca urmare a acțiunii de control și realizează valorificarea acestora în scopul optimizării și creșterii calității serviciilor sociale oferite;
Elaborează periodic sau la cerere situații statistice, rapoarte, analize sau sinteze privind situația beneficiarilor de prestații/servicii sociale;
Elaborează și transmite periodic ( lunar/trimestrial/semestrial/anual) rapoarte statistice ( fișe de monitorizare, formulare, chestionare, etc) către Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, Casa Națională de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor sector 6, etc.
Coordonează procesul de elaborare a procedurilor operaționale specifice activității, precum și a listei obiectivelor specifice și a registrului de riscuri, aferente fiecărui serviciu/ compartiment/centru, în conformitate cu prevederile Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
Elaborează Manualul în domeniul integrat al calității și controlului intern managerial, având ca referință standardele de control intern managerial, conform Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și standardelor SR EN ISO 9001:2015 și SR ISO 37001:2017;
Întocmește raportări asupra stadiului implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la nivelul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, conform prevederilor Ordinului nr.600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
Întreprinde activități de auditare internă pentru implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calităţii conform standardului SR EN ISO 9001:2015 și a sistemului de management anti-mită, conform standardului SR ISO 37001:2017 pentru Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului sector 6, în scopul respectării cerințelor impuse de organismul de certificare;
Derulează activități specifice, prin responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la nivelul instituției, pentru monitorizarea respectării prevederilor Regulamentului 11 UE nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
Prelucreză și păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal, în conformitate cu și în limitele de autorizare stabilite de legislația în vigoare;
Îndeplineşte orice alte atribuţii dispuse de conducerea instituţiei, în limita competenţelor legale.
Legislația aplicabilă:
Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
Standard SR EN ISO 9001:2015/ISO 9001:2015;
Standard SR ISO 37001: 2017/ISO 37001: 2016;
Legea nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
H.G 118/2014 privind aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Hotărârea nr.867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată;
H.G 1269/2021 privind aprobarea Startegiei Naționale Anticorupție 2021-2025 și a documentelor aferente acesteia;
Regulamentului nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
acte normative specifice domeniului asistenței sociale, care reglementează activitatea fiecărui serviciu/birou controlat.
Direcția Generală
Serviciul Resurse Umane
Serviciul Managementul Calității, Monitorizare și Spațiu Locativ
Serviciul Juridic și Contencios
Birou Prevenire şi Protecţia Muncii
Creșele de stat din Sectorul 6
Centrul de Sănătate Multifuncțional „Sf. Nectarie”
Mărește text
Micșorează text
Contrast
Evidențiază link-uri
Citește text
Pauză citire
Info accesibilitate