Creșele de stat din Sectorul 6

Rezultate înscriere la creșă - 2025/2026

Rezultatele înscrierii la creșa HARAP-ALB în sesiunea 26 - 30 mai 2025

Rezultatele înscrierii la creșa ÎNGERAȘII în sesiunea 26 - 30 mai 2025

Rezultatele înscrierii la creșa NEGHINIȚĂ în sesiunea 26 - 30 mai 2025

Rezultatele înscrierii la creșa PINOCCHIO în sesiunea 26 - 30 mai 2025

Informare pentru părinți – Contestații admitere creșă
Depunerea contestațiilor: 16–18 iunie 2025
Exclusiv online, la office@dgaspc6.com

Vă informăm că toate cererile au fost analizate cu respectarea prevederilor legale, conform HCL Sector 6 nr. 107/2024.

Legendă

  • ☑️ Admis – Veți fi contactat de către echipa creșei înainte de începerea anului școlar 2025/2026 pentru transmiterea informațiilor necesare integrării copilului în colectivitate.
  • În așteptare – Cererile rămase pe lista de așteptare nu au primit un loc în această etapă și vor rămâne în evidența DGASPC Sector 6.
    Dacă, pe parcursul anului școlar, în afara sesiunii de înscriere, se eliberează un loc, acesta va fi atribuit următorului copil eligibil, în ordinea listei de așteptare.

Creșa Neghiniță, Creșa Harap-Alb, Creșa Pinocchio și Creșa Îngerașii aflate în subordinea DGASPC Sector 6, sunt servicii publice cu personalitate juridică, autorizate pentru a primi și îngriji copii în vârstă de 1-3 ani.

Fac parte din sistemul de învățământ preuniversitar, reglementat de legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare.

Programul de funcționare este de luni până vineri, între orele 6.00 și 18.00. Cele 4 creșe de stat ale DGASPC nu au vacanțe ca grădinițele și școlile, ci își întrerup activitatea, prin rotație, doar 30 de zile pe an, în timpul verii, pentru curățenie. De asemenea, își închid porțile în perioada sărbătorilor legale.

Servicii oferite

  • Îngrijire, hrană, supravegherea stării de sănătate a copilului;
  • Educație timpurie, în baza unui curriculum național, centrat pe dezvoltarea fizică, cognitivă, emoțională și socială a copiilor;
  • Servicii complementare pentru copil și familie, respectiv servicii de informare și consiliere, de educație parentală, de terapie logopedică, de asistență psihopedagogică.

Pentru copiii din familii defavorizate, contribuția lunară pentru hrană este suportată de Consiliul Local Sector 6, prin DGASPC.

Procedura de înscriere 2025-2026

Pentru anul școlar 2025-2026 reîncrierea/înscrierea copiilor în creșele din subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 se va face exclusiv online, accesând platforma crese6.ro , după următorul calendar: 

Etapa I:

  • Perioada de reînscriere (înregistrarea dosarelor copiilor care au frecventat creșa în anul școlar anterior):
    19 mai 2025, ora 08:00 – 23 mai 2025, ora 23.59
  • Afișarea rezultatelor pe site-ul asistentasociala6.ro:
    24 mai 2025, ora 14 :00
  • Perioada de depunere contestații (exclusiv online la adresa de email: office@dgaspc6.com): 
    24 – 25 mai 2025

Ghid pentru REÎNSCRIEREA copiilor la CREȘĂ pentru anul școlar 2025–2026

Etapa II:

  • Perioada de înscriere (înregistrarea dosarelor) pentru copii nou veniți:
    26 mai 2025, ora 08:00 – 30 mai 2025, ora 23:59
  • Afișarea rezultatelor pe site-ul asistentasociala6.ro:
    13 iunie 2025, ora 14 :00
  • Perioada de depunere contestații (exclusiv online la adresa de email: office@dgaspc6.com):
    16 iunie 2025 – 18 iunie 2025

Ghid pentru ÎNSCRIEREA copiilor în creșele din Sectorul 6

Admiterea copiilor de vârsta antepreșcolară în creșă se face în limita locurilor disponibile rămase la sfârșitul sesiunii de reînscriere.

Data de admitere în colectivitate este data de începere a anului școlar 2025-2026, conform calendarului anual stabilit prin Ordin al Ministerului Educației.

Acte necesare

Pentru reînscrierea/înscrierea copilului la creșă se depun următoarele documente obligatorii:

  1. cererea de reînscriere/înscriere
    - formular online (se completează în platforma crese6.ro , în perioada de înscrieri)
  2. certificatul de naștere al copilului pentru care se solicită reînscrierea/înscrierea;
  3. documentul de identitate pentru fiecare părinte/reprezentant legal;
  4. certificatul de căsătorie al părinților, dacă este cazul;
  5. hotărârea judecătorească a sentinței definitive privind desfacerea casătoriei prin divorț, certificat de divorț, dacă este cazul;
  6. certificatul de deces sau decizia judecătorească privind declararea decesului a unuia dintre părinți/reprezentanți legali, dacă este cazul;
  7. hotărârea/sentința de plasament sau încredințare în vederea adopției, dacă este cazul;
  8. adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentanți legali, cu mențiunea că aceasta are o valabilitate de 30 de zile de la data emiterii;
    SAU, după caz:
    • decizia de suspendare a contractului de muncă, eliberată de angajator SAU decizia privind aprobarea acordării indemnizației de creștere copil, eliberată de Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Municipiului București, pentru părinții care se află în concediu de creştere şi îngrijire copil;
    • adeverință de la unitatea de învățământ frecventată de către părinți/reprezentanți legali la forma de zi, în situația în care nu au loc de muncă;
    • adeverință de la ALOFM pentru părintele/reprezentantul legal care are calitatea de șomer și se află în căutarea unui loc de muncă;
    • în cazul părinților care realizează venituri din activități independente, aceștia vor furniza documente doveditoare sau declarație pe propria răspundere, DGASPC Sector 6 putând efectua verificări la instituțiile abilitate;

Cazurile sociale – sunt prioritare

Înscrirea în creșă pentru copii aflați în risc de separare de familie (cazurile sociale) se face pe toată perioada anului și sunt evaluate de Direcția Protecția Copilului din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 6., caz în care admiterea se realizează prin Dispoziţia Directorului General al D.G.A.S.P.C. Sector 6 în baza unei propuneri și a unui referat de specialitate înaintat de Serviciul Prevenirea Copilului de Familie.

Sunt cazuri sociale:

  1. copilul cu dizabilități, în situația în care starea de sănătate permite accesul în creșă (recomandarea medicului/psihologic);
  2. copilul aflat sub tutela altor persoane pensionate conform legii;
  3. copilul luat în plasament în familie sau de asistent maternal profesionist;
  4. copilul aflat în situații de risc de separare de părinți;
  5. copilul provenit din familie monoparentală (cu un singur părinte/reprezentantul legal unic, dovedit prin certificatul de naștere al copilului sau prin certificatul de deces al unuia dintre părinți, a deciziei judecătorești privind declararea decesului a unuia dintre părinți/reprezentanți legali sau prin hotărâre judecătorească a decăderii părintelui din drepturile părintești sau alte acte justificative);
  6. copilul a cărui familie beneficiază de venitul minim de incluziune (componenta ajutor pentru familiile cu copii);
  7. alte situații de natură socială/medicală excepțională, stabilite în urma evaluării sociale.

Regulamentul privind înscrierea/reînscrierea, acordarea/încetarea serviciilor furnizate în cadrul creșelor aflate în subordinea DGASPC Sector 6, începând cu anul şcolar 2024-2025

© 2025 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO escim DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001 DGASPC Sector 6 este certificată ISO 37001

 

 

 

Website realizat în cadrul proiectului “Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluție informatică inovativă ca măsură de simplificare administrativă și de optimizare a furnizării serviciilor de asistență socială pentru cetățeni” Cod SMIS 153535 în cadrul Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Site realizat în cadrul proiectului POCA