Serviciu Strategii, Comunicare

Serviciu Strategii, Comunicare

  • asigură informarea cetățenilor Sectorului 6, prin intermediul tuturor mijloacelor  de comunicare aflate la dispoziție, cu privire la serviciile sociale oferite și drepturile la protecţie şi asistenţă socială, precum şi cu privire la formalităţile şi documentaţia care sunt necesare pentru accesarea serviciilor și obţinerea drepturilor, în condiţiile impuse de legislaţia în vigoare;
  • asigură informarea mass-media la solicitarea acesteia sau din oficiu; gestionează relaţia cu reprezentanţii mass-media şi asigură accesul acestora în sediile Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6;
  • realizează materiale informative în format text, foto, audio sau video cu privire la activitatea desfaşurată şi imaginea de ansamblu a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, și a tuturor serviciilor din subordine; coordonează difuzarea acestor materiale pe canalele aflate la dispoziție (online și offline).
  • coordonează activitatea de comunicare online: realizează conținutul de text și grafică pentru paginile web atât ale instituției, cât și ale compartimentelor din subordine; gestionează paginile rețelelor de socializare ale instituției sau departamentelor din subordine;
  • gestionează poșta electronică (email-ul official) al instituției;
  • coordonează activitatea de organizare de evenimente, campanii de informare a potențialilor beneficiari, sensibilizare a opiniei publice, recrutare de voluntari sau parteneri
  • realizează din oficiu sau la cerere centralizări și sinteze de date, rapoarte privind activitatea instituției;
  • realizează actualizarea și publicarea listei informațiilor de interes public și al buletinului informativ, pe pagina web,  conform Legii 544 / 2004, asigura respectarea  legislației în vigoare cu privire la asigurarea transparenței decizionale în administrația publică.
  • coordonează și verifică obţinerea avizului beneficiarilor sau reprezentantilor legali ai aceastora cu privire la difuzarea de imagini sau informaţii legate de situaţia acestora;
  • realizează și coordonează metodologic serviciile de tip call center ale instituției;
  • coordonează elaborarea  și se implică în realizarea strategiei de dezvoltare a instituției;
  • coordonează activitatea de redactare și de obținere de finanțare, inclusiv din fonduri europene, pentru proiectele de dezvoltare a instituției;
  • se implică în realizarea și coordonarea activității de sondare a opiniei publice din Sectorul 6 cu privire la problematica socială, cât și a activității de determinare a opiniei și nevoilor diferitelor categorii de beneficiari; realizează colectarea și sinteza datelor, se implică în procesul de interpretare a lor;
  • răspunde de verificarea și preluarea sesizărilor din platforma electronica eSector6; redirecționarea acestora către serviciile responsabile; urmărirea soluționării în timpul stabilit.
  • răspunde de organizarea, coordonarea și gestionarea comunicării interne la nivelul instituției;
  • elaborează proiecte și programe cu scopul dezvoltării sistemului de asistenţă socială pentru sprijinirea persoanelor aflate în dificultate de pe raza sectorului 6 (copii, persoane vârstnice, persoane cu dizabilităţi, orice persoane aflate în nevoie);
  • se preocupă de îmbunătăţirea activităţii de cunoaştere a programelor de finanţare externă specifice domeniului asistenței sociale şi le face cunoscute la nivelul instituției, cu normele legale şi datele limită de participare;
  • analizează propunerile de programe şi întocmeşte rapoarte de specialitate, pe care le supune aprobării Consiliului Local, referitoare la elaborarea şi urmărirea proiectelor demarate cu fonduri externe;
  • elaborează și implementează la nivelul instituției proiecte cu finanțare externă și de la bugetul local;
  • desfăşoară activităţi legate de implementarea programelor, proiectelor în vederea aplicării politicii de asistenţă socială;
  • atrage resurse financiare, materiale şi umane prin elaborarea unor proiecte în parteneriat cu ONG-uri/instituţii publice;
  • organizează seminarii şi workshop-uri pentru activităţi specifice în cadrul proiectelor şi programelor aflate în derulare în domeniul asistenţei sociale;
  • realizează demersurile necesare în vederea asigurării continuității și sustenabilității proiectelor implementate;
  • asigură monitorizarea și implementarea proiectelor, întocmeşte rapoarte periodice şi anuale, pe care le transmite directorului general în evaluarea acestor rapoarte, conform prevederilor acordurilor de finanţare şi a legislaţiei naţionale în vigoare

Date de contact:

E-mail: office@dgaspc6.com
Website: www.asistentasociala6.ro, www.protectiacopilului6.ro, www.dgaspc6.ro
Facebook: facebook.com/dgaspc6
Instagram: instagram.com/dgaspc6
Twitter: twitter.com/dgaspc6

© 2025 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO escim DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001 DGASPC Sector 6 este certificată ISO 37001

 

 

 

Website realizat în cadrul proiectului “Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluție informatică inovativă ca măsură de simplificare administrativă și de optimizare a furnizării serviciilor de asistență socială pentru cetățeni” Cod SMIS 153535 în cadrul Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Site realizat în cadrul proiectului POCA